Změna tabulky oprav za vzdálenost

Tabulka oprav za vzdálenost velice silně omezuje střelbu v boji ze střelných a vrhacích zbraní. Proto bude upravena tak aby hranice a postihy byly nižší. I tak je střelba na větší vzdálenost těžká a především, když o ni nepřítel ví. Tento postih je jeden z mnoha, které platí u střelby. Další jsou různé kryty protivníků nebo také střelba na pohyblivý cíl.

Jedná se o úpravu, které má podtrhnout nebezpečnost střelných a vrhacích zbraní a také zatraktivnit samotnou střelbu. Pro mě jako PJ to přinese možnost nečekaných přepadů a vyzdvihnout umění střelby. I když samozřejmě se nikdy nedostane na úroveň „přímých“ zbraní.

Je to po delší době zásah do pravidel systému. Ovšem vzhledem k našemu pojetí hry si myslím, že v podstatě nic nezmění. Vrch a střelba se tak stanou smysluplnější. Jen je nutné nezapomenout, že postihy se počítají jak pro hráče, tak pro nepřítele hráčů.

Tabulka oprav za vzdálenost:

Vzdálenost (m) Oprava
méně  5,6 +3
5,6 – 11 0
11 – 22 -1
22 – 45 -3
45 – 90 -6
90 – až SD -9

 

9 komentářů u „Změna tabulky oprav za vzdálenost“

  1. Vyborne, take vitam.

    Sice pro me to znamena spise vice nebezpeci, je to lepsi a realistictejsi.
    Uzuri se vice zapoji do boju.

    PS: ta tabulka v DrD+ stylu neni na prvni pohled prehledna. Nebylo by dobre zduraznit, ze vzdalenosti jsou takto:

    0 – 5,6 …….. +3
    5,6 – 11 ……… 0
    11 – 22 ………-1

    atd

Napsat komentář